czwartek, 17 października 2013

KLAMSTWO MA KRÓTKIE NOGI

Internet jest źródłem wielu ciekawych informacji i nowinek, które wprawiają człowieka w zachwyt oraz wywierają różnego rodzaju emocje, te złe jak i te dobre. Dzięki niemu, można dowiedzieć się co słychać w wielkim świecie. 
Świecie gwiazd i gwiazdeczek, których życie bardzo nas interesuje. Gwiazdki te może i są idealne, może i są sławne i lubiane, ale często niosą za sobą jedno wielkie kłamstwo. Kłamstwo, które prędzej czy później ujrzy światło dzienne...

Po to jestem tu ja. By wyjawiać fakty nikomu wcześniej nie znane. By oczyścić świat z otchłani ciemności wypełnionej przez KŁAMSTWO. 


Ostatnio świat obiegło "nietypowe" zdjęcie zamieszczone przez samą bohaterkę postu, Madzialenę:

Bohaterka twierdzi, iż obcieła sobie włosy by owe oddać na rzecz teledysku:


Jednakże każdy dobrze wie, że Madzialena bardzo lubi swoje długie włosy... DOWóD:
Kiedyś ją zapytałam czy zechciałaby kiedyś, kiedykolwiek skrócić długość swoich włosów odpowiedziała mi tym:

Powyżej przedstawione fotografie i tekst, udowadniają iż to co zamieszcza gwiazda internetu na swoim fanpage na fejsbuku to czysta ściema i kpina. 
Naszczęście Drodzy followersi, ja jestem tu po to by pisać prawde.

Może następnego zaskocze CIEBIE? Jesteś gotowy na posta dla Tobie?

I know You love me,
XOXO GOSSIP GIRL.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz