wtorek, 22 października 2013

DZIEŃ DOBRY, CHCIAŁABYM PODAĆ HASŁO: OKOŃ

Przepraszam za swoją długą nieobecność Drodzy czytelnicy, ale pochłoną mnie wir życia codziennego, dlatego też ciężko było mi dodać posta.

Ale na dziś przygotowałam coś specjalnego. Mimo, iż czasu mi brakło nie zapomniałam o śledzeniu Was i waszych wyczynów podczas życia codziennego na naszej uczelni. Dziś przedstawię Wam coś w rodzaju pamiętnika, który stworzyłam podczas mej nieobecności przez około 3dni.

Dużo się działo. Wydarzyło się wiele wspaniałych chwil, które muszę tu opisać.

1. Idąc, można spotkać wspaniałe gwiazdy, sunące po chodniku niczym po wybiegu. Z tej okazji, iż fotografia to moja pasja pięknie uchwyciłam moment spacerujących Div.
Od prawej: gwiazda internetu; szkolna gwiazda; przyszła gwiazda.


2. Wchodząc, można spotkać wspaniałych ludzi, którzy jak mnie spostrzegli odrazu ustawili się w rządku do zdjęcia.
Oczywiście wszystko dla moich fanów.


3. Już będąc, dostrzec można przyszłe młode wschodzące gwiazdy. Talent do sławy bije kilometrami, dlatego warto mieć oczy szeroko otwarte, czy aby przypadkiem któregoś pięknego dnia, wspaniała ja, nie zechcę opisać Twej historii dla Tobie.


4. Patrząc, zobaczyć można gwiazdy, które samemu wypatrzyło się w gęstym tłumie, które godne były mojej uwagi i dzięki mnie stały się sławne. Teraz gdy przechadzam się korytarzami dostrzec mogę radosny wzrok osób, które dziękują mi wielkim uśmiechem na twarzy, że pozwoliłam im zaznać sławy.

5. Siedząc, widzę pilnie uczących się ludzi nie spodziewających się zdjęć, bo tylko nauka tkwi w ich sercach (L). 


6. Istnieją też tacy co wolą siedzieć w oddali bo nie chcą być sławni... Lecz i tak będą. Bo takie jest życie.


7. Tacy są jeszcze, co zamiast uważać, zamiast spokojnym być, robią hałas i krzyczą by zwrócić na nich swą uwagę. Na chwile choć spojżeć...



To dziś na tyle. Mam nadzieję, że zamieszczony materiał choć trochę przybliży Wam codzienne życie gwiazd i gwiazdeczek, przeszłych jak i przyszłych.
Przepraszam raz jeszcze za swą nie obecność, usprawiedliwiam ją tak, iż na 3 dni przyciełam komarka:




Dziś jako piosenkę na dziś przesyłam Wam piękną nutę w wykonaniu szkolnej gwiazdy (czuję się świetnie, bo odkryłam jej nowy talent):


Niestety Uze wygieło i śpiewa nam bokiem.

I jeszcze na sam koniec, znane i lubiane:


Iknow You love me,
XOXO Gossip Girl.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz